سلاااااااااااااااام
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب
دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, :: 7:4 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

سلام به بازدیدکنندگان وبلاگ 

امیدوارم که حال همگی شما خوبه خوب باشه  دلم برای شما تنگ شده . 

امید وارم که این دلتنگی یک طرفه نباشه  

خوب چطورین چه خبر چیکار میکنین 

 خوش میگذره سلامت هستین 

 راستیتش دوست دارم دوباره شروع کنم به نوشتن اما نمیدونم از کجا شروع کنم 

 از چی بنویسم 

 از شما   از خودم  از چی بگم 

 دنیا خیلی عوض شده دقت کردین 

 هیچی مثه سابق نیست  نه من و نه شما 

 همه چی شده  ظاهری  حتی دوستی ها یادش بخیر قدیما 

واقعا یادش بخیر   صفا و صمیمیت و مهربونی مرد و جاشو داد به دنیای تکنولوژی های نو 

 تلویزیون ماهواره تلفن های همراه اس ام اس و ....... 

نمیدونم چی بگم  اما هرگز صفای گذشته رو نداره و از این میترسم که روزی برسه که حسرت این روزایی رو که میگیم هیچه بخوریم  اونوقت افتضاحه    ........

نظر شما چیه ؟

 ایا   اینگونه هست یا نه؟

 منتظر نظرات شما هستم     ممنون



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت0:59---7 دی 1392
سی چه ای همه جهلی دعوا داری
پاسخ:ولا جهل نیسوم خو تو سیچه اعصاب نداری ولا


رویا
ساعت10:08---6 دی 1392
چه وقتای تو یاهو هستی ما هم بیایم بالا؟
پاسخ:میگم که یاهو تحریمه جانم اگه ایمیل یاهو داری خوب همون میشه بیای بابلا باهاشدیگه


رویا
ساعت9:51---6 دی 1392
ایدی ندارم از صبح تا حالا چه میگم منه میگم یه ایدی برام بساز

رویا
ساعت23:32---5 دی 1392
ای کوت و پاتلونیکو خوت بسی تو عکسا؟ لهجتون دارام تمرین میکنم
پاسخ:ایدیت رو بده خو


رویا
ساعت18:36---5 دی 1392
ما خیلی وقته یاهو داریم یاهو که مال دوران دلن ...تو مگه نمیای یاهو یاهو که بدون تو صفا نداره تحریمت سی چه کردن؟ اصلا نمیای یاهو؟ چطوری تو یاهو پیدات کنم؟
پاسخ:alinazi_11@yahoo.com ali_hamraeiiyan اینا ایدی های منه البته اولیشو میام


رویا
ساعت12:04---5 دی 1392
زود مگه به ایدی چقد وقت میگیره سارو دیشو اومده تا بیایم یاهو تو ضیحات یاهو هم بفرست برام
پاسخ:سلام باید یاهو مسنجر نصب کنی ها تو یاهو مسنجر رو دانلود کن نصب کن تا منم ایدی رو بسازم الان مغازه هستم مسنجر ندارم تازه تحریم هم شده


رویا
ساعت21:54---4 دی 1392
اگه مزاحم وقتتم بگو تا نظر ندم من ناراحت نمیشم ظرفیتشو دارم

رویا
ساعت21:53---4 دی 1392
جواب دوتا سوال قبلمو یه ای دی برا یاهو برام بساز شرمنده اگه وقت کردی
پاسخ:برات میسازم فردا بخدا این چه حرفیه میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


رویا
ساعت9:03---4 دی 1392
جواب برا چی ندادای حالا دیگه تو هم تحویل ما نمیگیری
پاسخ:سلام کی جواب ندادم


رویا
ساعت21:01---3 دی 1392
بعد تو یاهو چطور پیدات کنم؟ تو هم میای یاهو؟ کیا میای؟

رویا
ساعت20:00---3 دی 1392
یاهو داریم
باید چطوری ثبت نام کنم تو ایدیش برام میتونب بساری؟


رویا
ساعت15:29---3 دی 1392
نه مینویسه ای پی مسدوده تو الفور اشنا نداری اینو باز کنه؟ با ایدی که خودت ساختی برام هنوز همونو دارم با سیستم خودت برو بالا ببین باز میکنه تو سایت دشتی سنا نظر دادام برات دسم درد نکنه موی بدبخت که نه وی چت دارم نه واتساب نه نیم باز نه الفور همش افتادم تو سنا نیوز قضا کورم کردم خدا زده تو سرم سناتور تو هم بزن ما از همه عالم خوردیم
پاسخ:چی بگم رویا والا
پاسخ:یاهو مسنجر نصب کن خوب


رویا
ساعت9:59---3 دی 1392
سناتور حوصلم سر رفته زبونم مو در اورد از بس گفتم ای ای پی درست کن تا حالا ایقد التماس کسی نکرده بودم تو ای همه سی مردم کار انجام میدی حالا شانس ما نه... ای خدا چه خبرا فک کنم تو وی چت خیلی سرت شلوغه سناتور برو اهنگای پویا بیاتی بگیر به یاد مو گوش کن خیلی خوشگلن
پاسخ:ها منظورت ایدیه؟
خو از اول میگفتی ای دی بساز من خیال میکردم ای پی مسدود شده
باشه برات میسازم

پاسخ:roya123 پسوردش هم اینه 123456789a


رویا
ساعت22:24---2 دی 1392
مو چه تغیرر کردم؟ راستی وی چت فیلتر کردن . هر چی سی سارو میگم گوشیت بده تا تو نیم باز با سناتور بحرفم میگه ندا خدا همچین فامیلی رو از ما نگیر اوضاع حنجرت چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:تو هم اره فیلتر نشده ها فیلتر شکن دارم دیگه


رویا
ساعت8:24---2 دی 1392
اره واقعا رسم ادما 180 درجه تغییر کرده به نظر من ماهواره خیلی تاثیر گذاره راستی یه شعری هم در مورد من بگو
پاسخ:سلام رویا جون چشم شعر در مورد تو هم میگم واقعا ادما خیییییییییلییییییی تغییر کردن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 289980
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.