یاد یار مهربانی ها
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب
یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, :: 21:37 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

سلام امشب اومدم یه مطلب تو وبلاگ بزارم  اما یهویی و ناخود آگاه ذهنم متوجه یک بیت شعر از امام راحل شد که چه زیبا و روان سروده است .

 همان امام مهربانی ها و رافت  

شخصیت امام واقعا منحصر به فرد بود و هست  من واقعا  هنوز هم با شنیدن بسم الله الرحمن الرحیم امام  خمینی متحول میشوم چقدر  خلوص چقدر پاک و بزرگوار 

امام  دوستت دارم تا بی نهایت 

خوب این شعر از امام راحل رو میزارم تو وبلاگ امیدوارم که شما هم استفاده کنید .

 

غزل امام خمینی(ره):

 

«من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

 

چشم بیمـار تـو را دیـدم و بیمار شدم

 

فارغ از خود شدم و کوس انا الحق بزدم

 

همچو منصور خریدار سر دار شدم

 

غم دلدار فکنده است به جانم، شررى

 

که به جان آمدم و شهره بازار شدم

 

درِ میخانه گشایید به رویم، شب و روز

 

که من از مسجد و از مدرسه، بیزار شدم

 

جامه زهد و ریا کَندم و بر تن کردم

 

خرقه پیر خراباتى و هشیار شدم

 

واعظ شهر که از پند خود آزارم داد

 

از دم رند مى آلوده مددکار شدم

 

بگذارید که از بتکده یادى بکنم

 

من که با دست بت میکده بیدار شدم»

 

 

غزل مقام معظم رهبری در پاسخ به غزل حضرت امام(ره):

 

«تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی

 

تو طبیب همه‌ای از چه تو بیمار شدی

 

تو که فارغ شده بودی ز همه کان و مکان

 

دار منصور بریدی همه تن‌دار شدی

 

عشق معشوق و غم دوست بزد بر تو شرر

 

ای که در قول و عمل شهره بازار شدی

 

مسجد و مدرسه را روح و روان بخشیدی

 

وه که بر مسجدیان نقطه پرگار شدی

 

خرقه پیر خراباتی ما سیره توست

 

امت از گفته در بار تو هشیار شدی

 

واعظ شهر همه عمر بزد لاف منی

 

دم عیسی مسیح از تو پدیدار شدی

 

یادی از ما بنما ای شده آسوده ز غم

 

ببریدی ز همه خلق و به حق یار شدی»



نظرات شما عزیزان:

هلیااا
ساعت22:02---1 ارديبهشت 1393
سلام عمویی چرا من ناراحت باشم که بیای مایک؟دلم برات تنگ شده تروخدا بیا الفور...عمویی فرداشب میخوایم بریم مشهد برا مراسم عقد برام دعا کن...تروخدا جون هلیااا بیا الفور چرا بدون خدافظیی رفتیمنتظرتم که بیای
پاسخ:سلام هلیا جون خوبی ایشالا خوشبخت بشی و تندرست باشین خوشحالم که به یاد من هستین خیلی خیلی گل تشریف دارین هم شما هم بقیه الفوری ها


هلیاااا
ساعت12:52---24 فروردين 1393
سلام عمو چراااااااا مطلب نمیزاری اخهاینهمه هم بازدید داری هااا خوشبحالت ...غمو چیشده کم میای ال؟ارزوی موفقیت روز افزون
پاسخ:سلام هلیا جون کلا انگیزه نوشتن ندارم تو این مدت فهمیدم با نوشتن هیچی حل نمیشه و درست نمیشه و فقط خودت خراب میشی ممنون که بهم سر میزنی چنر روز گرفتار کار بودم نیومدم الفور دیگه هلیا از مایک رفتن من خسته شده بخاطر همین کم میام


هلیاااا
ساعت16:48---16 فروردين 1393
سلاممممممممممممممم عمویی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه خبرااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا الفور نمیایییییییی؟یاشایدم میای من نمیاااااااااممیخواستم بهت بگمممممممبهم سربزن منتظرتم عموووووووووسنااااااااا

اجی هلیا
ساعت15:33---2 فروردين 1393
سلام داداش عیدتتتتتتت مبارک

دوست
ساعت19:11---12 اسفند 1392
سلام وبلاگ قشنگه

هلیااا
ساعت14:08---11 اسفند 1392
سلام بازم سر زدم داداش .چرا مطلب جدید نمیزاریمنتظرم هاا

هلیااا
ساعت14:08---11 اسفند 1392
سلام بازم سر زدم داداش .چرا مطلب جدید نمیزاریمنتظرم هاا

دختر خوشمله
ساعت0:32---11 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

هلیاااااااا
ساعت21:14---10 اسفند 1392
بازم بهت سر زدم... داداش مطلب جدید بزار دیه

اجی هلیاااا
ساعت14:35---10 اسفند 1392
سلام داداش انلاینی الان؟

هلیا
ساعت20:01---9 اسفند 1392
سلام داداش خیلی بیمعرفت شدی هاااااااااااااااااا کجایی چرا نمیای l4هااااا وبلاگتم سر نمیزنی دیگه
پاسخ:سلام ابجی هلیا به اینترنت دسترسی نداشتم الفور هم چند روزه نیومدم ببخشید حتما بهت سر میزنم


دختر خوشمله
ساعت2:24---7 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای
پاسخ:سلام ممنون از دیدارتون از وبگاه من


انجمن تفریحی شادی وب
ساعت21:20---4 بهمن 1392
سلام . وبلاگ زیبایی داری ...

امیدوارم حالت خوب باشه. یه انجمن تفریحی راه افتاده برای ایجاد محیط صمیمی و گرم و کاملا سالم برای دختر و پسر های ایرانی

شکل ظاهری انجمن هم روش کار شده و سعی شده زیبا به نظربیاد ..

اگه هم بلد نیستی با انجمن کار کنی آموزش های لازم داده شده سوالی هم داشتی میتونی بپرسی.

خوشحال میشم دعوت ما رو قبول کنی

حتما سر بزن و عضو شو و بعدم خودتو معرفی کن ! منتظرت هستم:

این لینک انجمن :

http://shadiweb.ir/

اینم لینک ثبت نام :

http://shadiweb.ir/member.php?action=register&referrer=1< br />
به امید دیدار

فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 290103
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.