دل نوشته(تکرار)
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 21:43 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 

روز ها هفته ها ماه ها و سالها پشت سر هم در گذر هستند؛گذر زمان گذشت عمر ما انسانهاست گذشتی که به سرعت زمان و بدون اینکه گاها احساس کنیم زشت یا زیبا تلخ یا شیرین سخت یا آسان در حرکت است .
شاید در زندگی روزهایی را داشته ایم وحتی ساعاتی را که به سختی گذشته اند؛ از فرط تنهایی و بی کسی. و شاید روزهایی که به سرعت یک چشم بر هم زدن گذشته است . زندگی ما انسانها خیلی عجیب است وهرگز ما قدر زمان را نخواهیم دانست زمانی که ویرانگر خاطرات تلخ و شیرین زندگی پر تلاطم ماست . هر چقدر از زمان بگوییم و در زمان باقی بمانیم به قدرت ان پی نمبریم. قدرتی که در زمان نهفته است و راز ها را به مرور هویدا میکند . شاید در زندگی من ساعاتی بوده که هیچ گاه قدر آن را ندانسته ام و دیگر شاید هیچ گاه برایم تکرار نشود ولی قدر آن را ندانستم و شاید شما هم همینگونه باشید .
ساعات و لحظاتی مانند .لحظه رسیدن؛ مثل لحظه تولد؛ مثل اولین روز مدرسه؛ مثل اخرین فرصت عشق؛ مثل اولین نوازش مادر؛ مثل اولین باری که مادر را صدا زدیم ؛مثل تمام لحظاتی را که بی صبرانه منتظر امدن کسی بودیم و نیامد ؛و باز به خود امید می دادیم ؛ مثل لحظه های که برای زنده ماندن بهترین کسمان دست به دعا شدیم و کار ساز نبود . مثل لحظه هایی که می خواستیم فریاد بزنیم ولی نمی توانستیم.
لحظه هایی هم هست که تنهایی را با تمام وجودمان حس می کنیم. مهمتر لحظه هایی که از یاد خدا غافل می شویم و به بنده هایش امید می بندیم براستی چقدر سخت است و دشوار؛ زندگی در گذر است شاید برای یکی تلخ برای یکی شیرین و برای یک شاخه گل کوتاه اما زیبا و برای یک عاشق سخت و نفس گیر و بی انتها .
اگر ما به قدرت زمان پی ببریم شاید بتوانیم با مشکلاتمان دست و پنجه نرم کنیم   .اگر به مفهوم زمان دست یابیم دیگر از روزهایمان دلگیر نمی شویم .اگر زمان را با تمام وجود لمس کنیم دیگر زندگی برایمان تکراری و خسته کننده نخواهد بود .
ما از زندگی چه آموخته ایم ؟
ما آموخته ایم که باید زندگی کرد ؛زندگی زیباست ؛زندگی حس غریبیست که یک مرغ مهاجر دارد . و و و .....
بیایید آموخته هایمان را بار دیگر مرور کنیم . بیایید بار دیگر به زمان و زندگی با حسی دیگر بیندیشیم .چرا باید بگوییم زندگی اجبار است لاجرم باید زیست .؟
زندگی نعمت است و نعمت هم که داده دادار مهربان و درونش پر است از حکمت ها و راز ها .

وقی خدا فرصت زندگی را به ما داده است یعنی به ما اعتماد کرده است انسان ها دارای دو ویژگی هستند یا بهتر بگویم دارای دو وجود یکی روح و دیگری جسم یکی قابل لمس و دیگری قابل فهم بیایید روحمان را بیشتر و بهتر بفهمیم .
ما آفریده شدیم تا زندگی کنیم و از زندگی لذت ببریم زندگی مرغ مهاجر نیست اجبار هم نیست زندگی هدیه الهی است هدیه ای که کمتر کسی به ان عشق می ورزد و شاید بهتر بگویم کمتر کسی آن را درک می کند.
پس از امروز از این ساعت و از این دقیقه یعنی همین زمان وسعت دیدمان را تغییر دهیم و به زندگی با نگرشی دیگر چنگ بزنیم و ساده و صمیمی به با هم بودن لبخند بزنیم و سختی های زندگی را تلنگری بدانیم برای رسیدن به خدا .
تقدیم به کسایی که قسمت پر رنگی از زندگی من هستند.


نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت22:22---18 مرداد 1391
خیلی قشنگه
پاسخ:سلام مرسی نظر لطفتونه راستی دلم برات تنگ شده ها


صبا
ساعت22:22---18 مرداد 1391
خیلی قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 290108
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.