صدای مردم
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب
شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 21:31 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 ا سلام خدمت دوست عزیز و گرامی (مرد دشتی) به دلیل منقرض شدن اینترنت بروسر  ie8  من پیام شما رو ندیدم و الان که بروسرم رو ارتقا دادم با پیام شما مواجه شدم و بلافاصله در وبلاگ درج کردم البته من این مطلب رو در وبلاگ صدای روستا دیدم و جواب شما رو هم دادم اما از مسئولین درخواست میکنم که شهامت داشته باشن و حد اقل یک نه بگن تا مردم بفهمن که به ما جواب میدن یا نمیدن  سکوت  یعنی  خیلی حرفها و از نظر من یعنی ترس از رویارویی با این نوع سوالات  پس خواهش میکنم برای نظرات مردم احترام قائل بشین و پاسخ گو باشین

*********************

سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ سنا نیوز اینجانب یک در خواست دارم از شما که این نظر بنده را در وبلاگ درج نمایید.

در خواست مرد دشتی از دهیاری روستا:::::::

از مرد دشتی از روستای روستای سنا به دهیاری محترم روستای سنا احتراما به استحضار می رساند که برای اطلاع رسانی مردم ((در صورت امکان)) لطفا تمامی حسابهای دهیاری را از قبیل

۱- دریافتی از دهیاری قبل

۲- بوجه ای که از دولت دریافت شده

 ۳- دریافت خود یاری از مردم از قبیل::

۱-۳ دریافت عوارض برای ماشین زباله

۲-۳-  دریافت عوارض کنتور برق

۳-۳- دریافت عوارض کنتور آب

۴-۳- دریافت جواز ساخت منازل

۵-۳- دریافت جواز تجاری و غیره را به صورت شفاف اعلام کنید .

۴- دریافتی از دیگر نهاد هاموجود در روستا

و هزینه های مخارج انجام شده را نیز اعلام کنید لازم به ذکر است که شما کلیه مطالب خود را در نظرات این وبلاگ یا بهار وحدت به ثبت برسانید. مطالب شما در سایت درج و در اختیار مردم روستا قرار می گیرد. من قصد توهین ندارم اگه میشه در وبلاگ بهار وحدت هم درج نمایید ممنون میشم . یا اینکه می توانید یه بنر درست کنید و کلیه مخارج و کارهایی که انجام داده اید را در آن بنویسد تا مردم اطلاع پیدا کنند. آقای همرائیان من به وبلاگ صدای روستا فرستادم تو وبلاگش نگذاشت حالا از شما خواهشمندم که در وبلاگتون درج نمایید.

***************

باز هم از مرد دشتی بخاطر تاخیر ناخواسته از درج این مطلب معذرت میخوام و بار دیگر از مسئولین درخواست میکنم که به مرد دشتی و خیلی های دیگر پاسخ گو باشند 

ممنون



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت22:13---18 مرداد 1391
عالیه

صبا
ساعت22:13---18 مرداد 1391
عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 290112
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.