بفرمایین ...داغه داغه
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب
جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 11:27 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 

 
 


نظرات شما عزیزان:

شهریار
ساعت11:07---19 شهريور 1391
فریادم را غلاف میکنم
به نشانه ی تسلیم
درود بر شما مهربان
یه وبلاگ تازه تاسیس دارم لطفا برای بهتر بودن این وبلاگ نظر بده سپاسگذارم


مینا
ساعت20:05---17 شهريور 1391
سلام علی جان خوبی؟من رفتم امتحان دادم واومدم خیلی خوشحال شدم بهم سرزدی ولینکم کردی .منم وب مرگ یک رویا رو لینک کردم ولی نمی دونم چرا سنا نیوز و هر کاری می کنم لینک نمیشه.بازم بهم سر بزنیا نه که دیگه فراموشم کنی یه ساعت خاصی قرار بذار تا باهم توی فان صدا باشیم باشه؟راستی در مورد وبم دوست دارم هر کم وکسری داره بهم بگی تا اصلاحش کنم.منتظرتمپاسخ:مرسی که سر زدی تو فان صدا بانام کاربری سنا 2 عضو شدم هر وقت خواستی بیای بخبر مینا جون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 290113
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.