سخنی با شما
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب
شنبه 15 مهر 1391برچسب:, :: 16:44 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 با سلام خدمت همه بینندگان وبلاگ و مردم عزیز روستای سنا 

امروز اومدم از این دنیای مجازی چند نکته رو یاد آور بشم و بگم که چرا بعضی از ما آدم ها بعضی کار های نامتعارف انجام میدیم و چه اهدافی رو دنبال میکنیم 

من یکی از افتخاراتم اینه که تا تونستم و هر کاری که از دستم بر اومده واسه تک تک اهالی این روستا انجام دادم هر کاری که در توانم بوده و شاید کمتر کسی یا خانواده ای باشه که من یه جوری باهاش سر و کار نداشته باشم البته اینا رو به لطف خدا انجام دادم و انتظار هم ندارم کسی مدیون من باشه و بلعکس  و مردم عزیز هم تا تونستن به من کمک کردن در هر زمینه ای و من دست یکایکشون رو میبوسم و ازشون ممنونم که در بدترین شرایط هم از من حمایت کردن اما متاسفانه تعدادی هستند که نمیخوان سر به تن من باشه حرف من با چند نفر بیشتر نیست خودشون هم میدونن که به دلایل مختلف همیشه سعی کردن یه جوری واسه من پاپوش درست کنن و من رو یه جورایی به قول خودشون زمین بزنن اما به لطف خدا تا حالاشو نتونستن و به یاری خدا باز هم نمیتونن نمیدونم چرا باید هر روز یه داستان جدید داشته باشن و هر روز یک شکواییه جدید بر علیه من تنظیم کنن  نمیدونم چی میخوان ولی هدف خوبی ندارن .

برادر عزیز بله شما من رو در پست بانک روستا پشت سیستم دیدید اما این دلیلی نمیشه که من به اطلاعات مردم دسترسی داشته باشم و خدای ناکرده بخوام از اطلاعات مردم سوء استفاده رو داشته باشم خدا رو شکر اینقدر بهم اعتماد دارن که بزارن پشت سیستم برم و استفاده کنن این رو هم بگم که من اخلاقا و شرعا این اجازه رو به خودم نمیدم که مثل بعضی ها سر از کار مردم در بیارم و به اصطلاح فضولی کنم فکر نکنین که همه مثل شما فکر میکنن .

تا به حال من به سیستم های زیادی دسترسی داشتم نه تنها پست بانک سنا بلکه سیستم های  شخصی افراد با هاردهای دارای عکس های خانوادی  سیستم های اداری و غیره..... اگر قرار بود استفاده غیر و یا سوء استفاده رو داشته باشم الان اینجا نبودم من خدا رو شکر میکنم که این خصلت بد رو در من قرار نداده تا به حریم خصوصی افراد وارد بشم و خدای ناخواسته هتک حرمت کنم و از عکس های شخصی و یا اطلاعات مهم استفاده یا سوء استفاده رو داشته باشم .

بیان واسه یک بار هم که شده واقع بینانه و مردانه فکر کنید این افکار مریض باعث شده تا از انسانیت به دور باشین یه کم به آینده نگاه داشته باشین قراره امروز نه فردا یا روزگاری رو در روی هم قرار بگیریم با هم برخورد داشته باشیم روزی قراره ما زیر خروار ها خاک سیاه مدفون بشیم چرا کینه چرا دروغ چرا تهمت بیایید انسانیت رو گرامی بداریم بیایید به هم به اعتقادات هم به شخصیت هم احترام بزاریم .بیاد از زندگی بهترین استفاده رو کنیم .

روی سخن من با اونایی که رفتن به پست بانک خورموج بر علیه آقای عبدالهی حرف زدن که اجزه داده من پشت سیستم بشینم که باید بگم من هرگز پشت سیستم اداری ایشون ننشستم و اگر هم نشستم خود ایشون بودن و نظارت کردن و من ابدا کار با برنامه حسابداری مالی پست بانک رو بلد نبودم و نیستم پس چرا گزارش بیهوده  چرا سعی دارین خودتون رو به هر طریقی شده نشون بدین فکر میکنین اینا کار های خیلی خوبیه نه به ولله خوب نیست مگه روستایی به این کوچکی چه چیزی داره که باید بخاطرش به دادگاه بری به پست بانک بری به سپاه بری به هر نوع اداره ای بری چرا ؟

اینا مشکلات روانیه اینا مشکلات عصبیه چرا اینکارا رو انجام میدین بجای اینکه بشینین و به فکر ابادانی باشین دارین جلوه روستا رو خراب میکنین

چرا تا کسی غیر از خواسته شما عمل کنه برچسب منافق و ضد ولایت و ضد نظام رو بهش می چسپونین چرا؟

خدا هست چطور جرات میکنن با اعتقادات مردم بازی کنین چرا اذهان عمومی رو به بازی می گیرین اصلا فرضا کسی هم اشتباهی کرد بجاد ارشاد و بجای نصیحت باید اون رو به سلاخی کشوند؟// نه هرگز این کار شما درست نیست / من حرفم رو رک و راست میزنم و مینویسم و ترسی هم از شما ندارم  و زیر سایه ولایت و رهبری هم زندگی میکنم همچون همه مردم این روستا و همه مردم ایران اسلامی

پس بجای این کار ها فرصتی برای انسانیت و انسان شدن پیدا کنین و دست از ریا کاری و فریب بردارین

با تشکر

 

 



نظرات شما عزیزان:

ش
ساعت9:11---16 مهر 1391
سلام آقای همرائیان ما اونقدر که به شما اعتماد داریم به خدمات کامپیوتری ها اعتماد نداریم که سیستممون رو در اختیارشون بذاریم،

تا حالا تو روستا سیستمی نبوده که پیش شما نیارنش و تعمیر یا درستش نکنید همیشه سیستم همه رو درست می کردید بدون هیچ مزد و منتی.

اگه مردم به شما اعتماد نداشتم هیچ وقت سیستمشون رو در اختیار شما نمی گذاشتن. آقای همرائیان فقط ما باید یه چیز بدونم که خدا بزرگ است و اینها هم نتیجه کارهای ناشایست خودشون رو می بینند.

موفق باشید.
پاسخ:سلام دوست عزیز شما محبت دارین اگر کاری کردم وظیفم بوده و خوشحال میشم واسه هو ولایتی ها کاری بکنم شما محبت دارین من هم برای شما ارزوی موفقیت رو دارم ومطمئن هستم اینها روزی چوب این کارهاشون رو میخورن .


ساعت7:34---16 مهر 1391
ای ول!عالی بود خوب تکوندیشونا!
پاسخ:سلام مینا جان خوبی ممنون که باز بهم سر زدی دلنوشتت روهم خوندم واقعا زیبا بود امیدوارم که خدا بتوکندشون نه من ها کاکا قبول داری حرفمو بازم بهم سر بزن منتظرم فعلا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 290104
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.