منتظر حضور شما در انجمن سنا نیوز هستیم تشریف بیارین
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب

 با سلام 

به همه بینندگان  وبلاگ

اومدم این مژده رو بدم که انجمن سنا نیوز کار خودش رو شروع کرد و نیاز به همکاری همه شما دوستان دارم.

در این انجمن قصد دارم تا علاوه بر تبادل نظر بتونم با قرار دادن فایل های مورد نیاز شما دوستان، از قبیل کتاب های الکترونیک فایل های صوتی و تصویری نرم افزار ها و غیره ... بتوانم گامی بزرگ در راستای اموزش و اطلاع رسانی جامعه مجازی و شما دوستان عزیز بردارم.

پس ما را همراهی کنید و به خونه خودتون سر بزنید خوشحال میشم 

برای شروع به ادرس زیر مراجعه نمایید

http://senanews.loxblog.com/forum/

(متن قبلی ایراداتی داشت چون بدون ادیت بود ببخشید ممنون از م .ز که اطلاع دادن)



نظرات شما عزیزان:

کلاغ
ساعت15:36---23 مهر 1391
شعرمنو بزن تو وبلاگ

به من هم می رسد



پر زدن از دام ابریشم به من هم می رسد

شادمانی ها بعد از غم به من هم می رسد

برگ ها از شاخه می افتند و تنها می شوند

از جدایی ، گرچه می ترسم به من هم می رسد

هر کجا هستم من از یاد تو غافل نیستم

در خیابان شاخه مریم به من هم می رسد

گندم گیسوی تو از باغ مینو بهتر است

از گناه حضرت آدم به من هم می رسد

گرچه از من هیچ کس غیر از وفاداری ندید

بی وفایی های این عالم به من هم می رسد

هر کجا سروی به خاک افتاد با خود گفته ام

نوبت هیزم شکن کم کم به من هم می رسد



کتاب پنجره های بی اتاق


پاسخ:به چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 290124
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.