اگر ما بودیم هم همین کار را می کردیم؟
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب

 


تماشاگران کره ای بعد از شکست تلخ مقابل تیم ملی فوتبال ایران  زباله هایی  که در صندلی هایشان جا مانده  بود را جمع آوری کردند.

براستی اگر ما بودیم همین کار را میکردیم یا نه ؟

 



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت23:15---10 آبان 1391
سراغ از من نمگیری گل نازم
نمیشناسی صدای کهنه سازم
نمیدونی مگه اینجا دلم تنگه
نمیبینی مگه با غصه دمسازم
سراغ از من نمیگیری
نگیر اما فراموشم نکن هرگز.........


khalil
ساعت0:49---5 آبان 1391
سلام دوست من خسته نباشی علی آقا این روستای سینا کدوم قسمت از کشورمون قرار
داره یا لااقل یه عکسی از روستاتون تو وبت قرار
می دادی آقا وقت کردی یه سری به ما بزن .


مینو
ساعت17:12---1 آبان 1391
صندلی ها رو که داغون میکردیم هیچ!!!زباله هامونم پرتشون میکردیم!!

واسه همینه که پیشرفت کردن دیگه!

واقعا با فرهنگن
پاسخ:سلام ممنون از نظرتون اره باید قبول کنیم فرهنگشونداریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 290108
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.