به تصویر نگاه کن
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب
جمعه 10 آذر 1391برچسب:, :: 18:6 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 

گوشه دو تا چشماتو با دست بکش و به تصویر نگاه کن اگه چیزی دیدی برا سلامتیش دعا کن 

 



نظرات شما عزیزان:

ali ghamati
ساعت16:40---11 آذر 1391
لبخند چشم تو


تنها دلیل من که خدا هست و این جهان زیباست


وین حیات عزیز و گرانبهاست


لبخند چشم توست





هرچند با تبسم شیرینت


آنچنان از خویش میروم که نمیبینمش درست


لبخند چشم تو در چشم من وجود خدا را آواز میدهد


درجسم من تمامی روح حیات را پرواز میدهد


جان مرا که دوریت از من گرفته است


شیرین و خوش دوباره به من باز میدهد



پاسخ:سلام علی جان چطوری ممنون که به خونه خودت سر زدی شعر زیبایی بود نمیدونم از کی بود اگه خودت نوشتی اطلاع بده ممنون


مینا
ساعت15:40---11 آذر 1391
مادر بهشت من همه آغوش گرم تست



گوئي سرم هنوز به بالين نرم تست



امروز هستيم به اميد دعـــــاي تست



فردا كليد باغ بهشتم رضاي تست




پاسخ:سلام مینا خانم چه عجب پیداتون شد بله دیگه مردم سرشون شلوغه ممنون که به خونه خودت سر زدی مرسی


غریبه آشنا
ساعت18:21---10 آذر 1391
مادر
پاسخ:سلام برا سلامتی همه مادرا دعا کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 290103
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.