پیام تسلیت هیئت ابوالفضل العباس به خانواده های داغ دار غلامیان و میگلرد منفرد
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب

        U        

خانواده های محترم  غلامیان و میگلرد منفرد

باغ زندگی از لحن شیرین هزار دستان خانواده های شما تهی شد و دیگرصوت خوش آنان شنیده نمی شود. گرچه پرواز روح بلند نغمه پرداز گلشن آرزو هایتان ؛ما را نیز که از یاران نزدیک آنها بودیم به قدر شما تکیده کرد اما چون او را شهروند شهر عشق و از طایفه خدمت و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت میدانیم یاد سلوک انسانیشان را تسلی    بخش جان میکنیم.

شما نیز اندوهگین نباشید که مسیر خلد برین برای همه رهروان طریق دوست؛ روشن و نورانی است.

s   

هیئت زنجیر زنی ابوالفضل العباس روستای سنا



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت12:00---13 آبان 1391
سلام. فقط میتونم بگم ای زمونه چقد بی وفاست.کاشکی قدر با هم بودن میدونستیم.
ممنونم از وبلاگ زیباتون.


سنا
ساعت8:58---14 مرداد 1391
سلام تشکر می کنم از اعضای هیئت که با خانواده های این دو عزیز ابراز همدردی کردند.
پاسخ:سلام وظیفه بود


سعیدی
ساعت0:38---14 مرداد 1391
باسلام وخسته نباشید وعرض تسلیت

من یکی ازدوستان پیمان بودم از بوشهرکه در هنرستان خورموج با پیمان اشنا شدم خواستم درخواست کنم عکسشو بزنید توسایت باتشکرسعیدی
پاسخ:با سلام به روی چشم حتما این کار رو انجام میدم


rrr
ساعت15:35---13 مرداد 1391
سلام دستت درد نکنه

حواسم نبود بازم به خاطر این کارت تشکر.
پاسخ: خواهش میکنم بزرگوار وظیفه بود


داغ دار
ساعت12:33---13 مرداد 1391
با سلام من از شما میخوام ایشالا محرم سال آینده عکس های این دو جوان را بزرگ کنید و در هیئت استفاده کنید اصلا عکس همه جوانانی که در این سالها با ما بودند و الان نیستند .

ممنون که همیشه برای نام هیئت تلاش میکنید
پاسخ:سلام باشه حتما ممنون از نظر لطفتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 290098
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.